جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

روز پنجم

يكشنبه, ۵ فروردين

امروز صبح رفتم ماساژ ^_^ ... بعد از چن ساعتی حس کردم خستگی پنهانی که حس میکردم از بدنم رفع شده. یکم گرون بود ولی ارزش داشت. بنظرم سالی دو سه بار میشه رفت. امروز فقط کامپیوتر داشتم (اکسل) که خوندم و تست های شبکه رو هم زدم. فردا مهمونای برادرم میان شب و من باید برسم ریاضی فصل دوم رو شروع کنم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۰۵

نظرات  (۳)

اصن یه چیز خفنهههههه😁
من تنها جایی که از اختیاراتم سواستفاده کردم سر همین ماساژ بوده😁
پاسخ:
آره واقعا .

امیدوارم برداشت من بخاظر ذهن منحرفم باشه D:
بیا خودم بمالمت 🤣 پول چرا بدی ماساژور
ماساژ خیلی حال میده هرچی خستگی دود میشه می‌ره هوا
پاسخ:
میبینم که حشر.یت زده به بشریت D:
آره واقعا
نه از اون بمال بمال ها 🤣
یه همکار داشتیم دستهای بزرگی داشت میگفتم فریبرز بیا منو ماساژ بده.سر شانه و بازو و تو پشت رو ماساژ میداد واقعاً همه خستگی در می‌رفت.
پاسخ:
آره بنظرم دست بزرگ داشتن کاربردیه خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.