جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

زخم زبون

چهارشنبه, ۲۶ بهمن

معمولا جواب نمیدم.

معمولا زخم زبون نمیزنم

معمولا آدمی نیستم که بخوام پینگ پنگی جواب بدم

معمولا فقط نگاه میکنم

و بیشتر وقتها لبخند میزنم

نمیدونم درسته یا نه. نمیدونم واقعا. چطور میشه زخم زبون زد و فقط با حرف یکی رو ناراحت کرد؟ گاهی وقتا دلم میخواد این توانایی رو داشتم. اما ندارم. اما نمیتونم. این روزا هر چقدر آدم بدتر و بدجنس تری باشی قوی تر بنظر میای!

با این حال در طول این بیست و چند سال دیگه یاد گرفتم حرفای بقیه به یه ورم باشه. به تفاوت آدما احترام میذارم اما راستش نتونستم هیچ کسی رو گول بزنم برای یه شب در هفته، برای کادوهای مسخره دادن و از روی اجبار ... و نمیدونم تو از چی این آدم ممکنه خوشت بیاد! از آدمی که زیادی زخم زبون شنیده و غمگینه، خجالتیه و شعر میخونه، هنوزم بچه اس و به موسیقی علاقه داره، عاشق پیاده رویه و گریه میکنه، تنهاست خیلی وقته ... من در همین حد بلدم که تنها نباشیم و من برات ساز بزنم و شعر بخونیم.

 

 


به کانال موسیقی بی کلام من هم سر بزنید :)

@aeonicm

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.