جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پرنده ی غمگین

سه شنبه, ۱۸ بهمن

دلم یه شرایط به کلی جدید میخاد

مشکلات حدید

همه چیز خیلی تکراری بنظر میاد

بی رنگ، بی روح

دلم میخاست الان منوشتم: اولین روز بیست  و دو سالگی!

بعد توی خونه خودم میبودم، برای خودم آشپزی میکردم،

خودم بزرگ میشدم

دلم میخواد ده سال از اینکه کسی رو ندارم گذشته باشه

که ببینم دنیا چه شکلیه. دوست داشتم دست و بالم بازتر بود

حتی توی یه شهر بزرگتتر میبودم

برا اینکه خودمو بشناسم، دنیا رو بشناسم

دوست دارم با آدمای بیشتری حرف میزدم

دوستای صمیمی بیشتری میداشتم

بعضی وقتا حس میکنم من اصلا زندگی نکردم!

توام مثل منی؟ هنوز جس میکنی زندگیت شروع نشده؟

آره فکرکنم خیلی ها توو این کشور همین حسو دارن

روز رو به شب رسوندن، شب رو به روز وصل کردن

دو تا آدم بودن: آدم شب، آدم روز

گیر کردن توو یه چرخه ی روزمرگی ساختگی

احساس خفگی

تنی که زندونیه، روحی که مرده

روح من هنوز زنده اس؛ اما خیلی چیزا رو قلبش تلنبار شده

کمتر حرف میزنه

کمتر حوصله داره

اما هنوز نفس میکشه

نمیدونم کی قراره بمیره

نمیدونم اگه مرده بود الان من راحت تر بودم یا نه

شاید این نفسای آخرشه

دلم نمیخاد بمیری

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۸

نظرات  (۱)

کم و بیش منم همین ها رو میخوام.
تو هنوز حتی به سی سالگی نرسیدی و خیلی خیلی وقت داری برای بالا رفتن و رسیدن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.