جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بی حرف ...

سه شنبه, ۲ آبان

حرف که زیاده

اینجا هم که گوشه ی قشنگ منه

پس باید اینجا بیشتر بیام 

و بنویسم

اما نمیدونم از کجا ...

بایذ از یه جایی شروع کنم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۰۲

نظرات  (۱)

حرف زیاده ولی کو گوش شنوا؟
یه زمانی وبلاگ نویسی خیلی برو داشت. یه مطلب مینوشتی کلی بازدید داشتی و کلی کامنت. حالا دیگه فقط خودتی و خودت.
مینویسی فقط به یادگار بمونه. اونم میبینی یه روز یا هک میشه یا تعطیل میشه یا بلایی سرش میاد همش میپره. به همین دلیل من سالهاست ترجیح میدم تو کامپیوتر و توی فایل ورد بنویسم و ذخیره کنم.
پاسخ:
حالا دیده شدنه خیلی حداقل برای من مهم نیست.
ولی خب دوستای قدیمی اینجا هم اکثرا نیستن دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.