جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آخرین روز سال

دوشنبه, ۲۹ اسفند

-  امشب شیفتم؛ ممکنه آف بشم چون بخشمون بسته شده (فعلا که زنگ نزدن برم)

- هیچی برام ناراحت کننده تر از دیدن کارگرهایی نیست که سر چهارراه ها نشستن و منتظرن یکی بیاد که برن سر کار. این همه کار کنی آخرشم هیچی. یه بار سوار تاکسی شدیم یکشون سوار شد یه جا از حرفاش گفت: بعضی روزا از صبح تا شب کار میکنم و باز آخرشب هیچی ندارم. مادرتو گاییدم آقای .......!

- آدمی رو شناختم که عصر از خواب پا میشه و کل شبو بیداره تا صبح. برای فرار از کابوس گذشته

- دلم سفر میخاد اما پول ندارم.

- کوچه خیابونای شهرمو دوس دارم همیشه دلم براشون تنگ میشه.

- دیشب تو خواب ... بگذریم. داشتم به این فکر میکردم که من قبل از کشش جنسی از نظر عاطفی جذب یه نفر میشم.

- دلم خونه جدا میخاد اما پول ندارم.

- دلم یه تجربه جدید میخاد اما نمیدونم چی! روزام حس یکنواخت بودن دارن.

- دلم موتور میخاد از این موتور قشنگا اما نباید پولمو بدم به این چیزا ...!

- یکی از دلایلی که مستقل شدنو دوس دارم اینه که با شورت تو خونه بگردم!

- آهنگ "نفس بریده" یگانه و فرزاد فرزین ک*ر میشن وقتی چاوشی میخونه خلاصه تفاوت را احساس کنید.

- خیلی کارامو عقب انداختم. از خودم ناراضیم. نمیدونم چطور درستش کنم

- خیلی تو نت میچرخم از اینم ناراضیم.

- پیتزا شده 600 تومن؟! سالاد سزار 300؟!! شوخیه دیگه

- سال جدید سال مهمیه برام و تقریبا همه چی قراره جدی باشه و گرنه نمیشه. باید به سه تا چیز برسم: زبان =» ورزش =» موسیقی

- آدمای اینجا اینقدر عقب افتاده هستن که وقتی میگم شعر میخونم و علاقه دارم میگن پسر مگه شعر میخونه! میتونین درک کنین بین این آدما بودن چقدر تهوع آوره؟

- نوروزمون هم مبارک، نورزوی که تو قلب مردم این کشور جاریه بدون بریز بپاش...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۹

نظرات  (۴)

سال خوبی داشته باشید، به بیشتر از اون چیزایی که میخواید برسید :)
کاش این زبان یه راه میانبر داشت :))
پاسخ:
توام ایشالله.
شاید هنوز داغم ولی نمیدونم چرا برام اونقدرا سخت بنظر نمیاد :|
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می‌کند که باور کنیم

قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند...

نوروز ۱۴۰۲ بر شما مبارک
پاسخ:
نوروز توام مبارک محسن خان سال خوبی داشته باشی
من الان خوندم متنت رو.
سال نوت مبارک.
ببین می‌فهمم چی میگی.اما به نظرت میاد روز خوب ایران؟
پاسخ:
سال نو شمام مبارک. سال خوبی داشته باشی !!
بنظرم دیر یا زود میاد ولی من منتظرش نیستم
منتظرش نیستی.یعنی می.خوای مهاجرت کنی؟
پاسخ:
یه سری آمادگیا رو دارم براش انجام میدم و احتمالش بیشتر از موندنه
خیلی بیشتر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.