جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مسموم کننده

سه شنبه, ۹ اسفند

باهاش دعوا کردم و گفتم تو اینجور آدمی هستی؛ پول مردمو بالا کشیدی و عین خیالت نیست. تفریحاتت به راست، کوه میری هفته ای دوبار. به یه ورم نیست چه گوهی میخوری ولی میخای پول ما دوتا رو هم بالا بکشی هر چقدرم کم باشه. جالبه که میگه "مرد" بودم که تونستم پول مردمو بالا بکشم.

این داستان خیلی از این مردمه

که سر مردم کلاه گذاشتن میشه زرنگ بودن و با عرضه بودن!

من نمیتونم اینجوری با عرضه باشم که پول فلان پسر روستایی رو بالا بکشم و فکر کنم «مرد» شدم. اگه قیافه و دستای این پسرو میدین؛ چقدر تو مسموم کننده ای پسر!

حالم بهم میخوره از این اجتماع، از این جامعه که آدمایی مثل تو رو زودتر نمیشناسه

مثه من که بوی گوه بودنتو از صد کیلومتری حس میکنم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۹

نظرات  (۱)

این کجاش زرنگ بودنه؟
این که دزدی میشه.
پاسخ:
باورت میشه حتی افتخارم میکنن به خودشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.