جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دلگیر

جمعه, ۲۰ آبان

خسته ام اما بزور هم شده میخام امشب تا جایی که میتونم دیر بخوابم.

امشب میخام به نور ریسه هایی که خریدم خیره بشم.

میخام روی خودم تلنبار بشم ...

که روی شونه هام آویزون بشم

 

- نوشته شده در شب 18 آبان

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۰

نظرات  (۳)

به این طناب:)
پاسخ:
تقابل زندگی و مرگ رو خیلی قشنگ توصیف کرده
من حتی اگر هم بخوام، به زور هم بخوام، زود نمیتونم بخوابم.
پاسخ:
من وقتی صب وعصر سر کارم دیگه نهایت تا 11 و نیم بتونم چشامو باز نگه دارم
آره خب خسته هستید.من ساعت یازده هم برم تو رختخواب نمیدونم چطور میشه که میرسم به یک و نیم یا دو نیمه شب که بخوابم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.