جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

میام

سه شنبه, ۱۹ مهر

میام مینویسم؛ طولانی ....این روزا سخت مشغول زبانم: کار + زبان

نمیخام اینجوری باشه دوست دارم باشگاه هم برم ولی یه چیزی جلومو میگیره. دوست دارم بیشتر بیرون برم چند روز پیش صب رفتم پارک خوب بود اونجا تصمیم گرفتم حداقل چند روز در هفته صبحاش بیام همین جا ... میدونی انجام ندادن اینا شاید خیلی آزار دهنده نباشه. چیزی که منو آزار میده اینه که برای همه اینا وقت دارم و انجام نمیدم. اینکه اجازه میدم کرخت و بی روح گوشه خونه بیفتم ... دیر یا زود این یکسالم میگدره و من دارم براش آماده میشم اما نباید خودمو ول کنم. باید شجاع باشم؛ چیزی که این همه سال یاد نگرفتم!

شجاع باش، شجاع باش، شجاع باش

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.