جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برای ...

پنجشنبه, ۷ مهر

دلم تنهایی میخاد ... یه خونه از خودم

که کسیو نشناسم، کسی نشناسدم

دلم میخاد همه داشته هامو رها کنم

دلم میخاد از صفر شروع کنم

دلم تنگ میشه برای اون زمانایی که شبا مینشستیم بفرمایید شام نگا میکردیم، برای سبزی سال 8 8، برای خوشحالی بعد از رای آوردن روحانی، برای فینال چلسی منچستر سال 2008. دلم تنگه برای سبک بودن، برای فرار کردن از دست این احساس خفگی، برای تونستن گرفتن حقم، برای اینکه یه نفر ازم تشکر کنه. دیگه حتی دو دلم نیستم برای رفتن؛ تصمیم خجالت آوریه میدونم ولی بهش تن دادم. امیدوارم بتونم، امیدوارم بشه ... دیر یا زود میرم!

#برای من که بیست و چند سال فقط با ترسهام زندگی کردم: ترس از بی پولی، بیکاری، حرف زدن ....

#برای ما که مجبوریم به اون زندگی که همیشه میخواستیم پشت کنیم

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۰۷

نظرات  (۱)

حتی رفتنمونم مثه تف سربالاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.