جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

به دنبال جواب

پنجشنبه, ۶ مرداد

اینکه این همه سال از زندگی چه انتظاری در من درست شده؟ چرا سن پیری در نظرم ایده آل میاد؟ آیا از زیر بار مسئولیت فرار میکنم؟ آیا همه این حس حالم میتونه یه تلقین باشه؟ واقعا چه انتظارهایی رو توو خودم رشد دادم که تحمل ساعتهایی از روزهای ماه اینقد سخت شده در حال که در واقعیت اینطور نیست اینکه بخش عمده زندگیم معلق شده البته خوشبختانه زبانم رو شروع کردم و یکشنبه دیگه باشگاهم میرم؛ این خوبه امیدوارم. وقتشه مسئولیت زندگی خودمو حداقل قبول کنم دیگه فرار کردن بسه باید یاد بگیرم ... دنبال یاد گرفتن یه سازم: بین هنگ درام و گیتار دارم انتخاب میکنم و هر روز به سمت هنگ درام متمایل میشم.

1- زبان انگلیسی

2- آموزش ساخت سایت از پایه

3*- یادگیری ساز هنگ درام و باشگاه

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.