جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

روشنایی

جمعه, ۲۴ تیر

میخام یه کاری کنم.

توو این کتابه خوندم راه مقابله با این نگرانی ها و تشویشها این اورتینکینگها میتونه این باشه که ما برای یه مدتی خودمونو تووی کار غرق کنیم؛ بحای اینکه یه گوشه بشینم و به غم و اندوه ها فرصت بدن بیام سرغم= غریزی ترین راه اینه که خودتو زیر کار غرق کنی ... امروز نشستم یه برنامه ریختم برای همین منظور که تمام وقتای خالیم رو پر کنم. راستش خیلی به این کارم امیدوارم. نمیدونم احساس میکنم این راه خیلی جواب میده. فقط باید گشادبازی در نیارم. درنمیارم مجبورم خودمو زیر سه تا کار میخام غرق کنم: (ورزش - خوندن زبان - تست ارشد / یاد گرفتن یه زبان برنامه نویسی به عنوان مهارت دوم) امروز برنامه رو چیدم. زیاد نه، ولی دلم روشن تره ... میام مینویسم مفصل تر.

برای یه مدت خودمو غرق میکنم طوری که همه چیزم یادم بره

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۴

نظرات  (۳)

اینجوری همه چیز تلنبار میشه و یکهو سرریز میکنه .
صرفا یک راه حل کوتاه مدت میتونه باشه
پاسخ:
نه ببین برای یه مدت قراره انقدر مشغول باشیم که اجازه ندیم ذهنمون با نگرانی های بی مورد و خودخوری ها بر بشه
واقعا خوبه
و واقعا جوابه!
پاسخ:
خودمم امیدوارم
هر قدر آدم سرگرم تر باشه کمتر دور و بر غم و غصه و تشویش و نگرانی میره. دست کم خودم تجربه ش کردم.
پاسخ:
امیدوارم منم تجربه مثبتی کسب کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.