جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آخرین بهار

شنبه, ۲۸ اسفند

احتمالا این دیگه آخرین بهاریه که تا حدود پنجاه سالگی بدون دغدغه شیفت میگذره. همه این سالها گذشت. از همه اون ترسا گذشتم و ترسای جدیدی پیدا کردم، شاید حتی بزرگتر ... توو این فکرم که این منم که دارم سخت میگیریم؛ نیاز داشتم فقط استراحت کنم؛ بخوابم. راستش هنوزم لازم دارم. لازم دارم یه مدت فقط بشینم ببینم چی پیش میاد. باورش برای خودمم سخته که از همه ی اون لحظه های که مرگ خیلی خوش تر از زندگی بنظر میرسید گذشت و من هنوز زنده ام و این نوروز هم بازار نوروزی شهرمو گشتم و دیدم، چهارشنبه سوری از رو آتیش پریدم و قراره به دقیقه و ثانیه ها خیره بشم و تحویل سال جدید رو بازم ببینم. سالی که گذشت فیلم زیادی ندیدم، کتاب زیادی نخوندم. شاید بخاطر اینکه بیشتر به درسای رشته ام توجه کردم. نمیدونم اما از این بابت حسم خوب نیست کاش بیشتر از وقتم استفاده میکردم کمتر توو فضای مجازی میبودم. امسالم بود که به قول معروف ما هم نیمه ی خودمونو پیدا کردیم :) هم صحبت، هم درد و هم مسیر در خیلی از زمینه ها و ما میخوایم که بیشتر و بیشتر همو بشناسیم. سال آینده دوست دارم بیشتر فیلم ببینم، بیشتر کتاب بخونم، بیشتر مستند ببینم، بیشتر و جدی تر باشگاهو برم، بیشتر شهرمو ببینم خیابوناشو، کوچه هاشو، کافه هاشو، کتابفروشیاشو، طبیعتشو ... فعلا منتظرم ببینم کدوم بیمارستان قراره طرحمو بگذرونم بعدش باید برای این جریان ها یه برنامه ای دشته باشم.

سال نوتون مبارک رفیقای گلم :)

 

دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۲۸

نظرات  (۵)

۲۸ اسفند ۰۰ ، ۲۱:۵۳ محسن رحمانی
سلام دادا خوبی؟ ان شاالله سال خوبی و پربرکتی داشته باشی سالی پر از رزق و روزی . سال نو هم پیشاپیش مبارک.
پاسخ:
سلام محسن، خوبم ممنون توخوبی؟ ...
سال نو تو هم مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشی :)
امسال یکی از سالهایی بود که بالای پنجاه تا فیلم و سریال دیدم. دست کم ده تا کتاب (شاید هم بیشتر) خواندم.کلی پیاده روی کردم.سالی هم بود که بدترین دردها رو تجربه کردم.
گذشت و رسیدیم به پایان سال. نمیدانم یک سال از عمرم کم شد یا یک سال به عمرم اضافه شد.
نوروز پیروز.
پاسخ:
نوروز تو هم مبارک ایشالله همیشه سلامت باشی
سلام دادا ممنون خوبم .خداروشکر که خوبی.
ممنون ممنون.عید تو هم مبارک.
پاسخ:
ایشالله همیشه خوب و سلامت باشی
سلام
مطلبت فوق‌العاده بود. بخصوص قسمتی از نوشته ات دقیقا وصف حال منهم بود یعنی این قسمت:
همه اون ترسا گذشتم و ترسای جدیدی پیدا کردم.
پاسخ:
نظر لطفته
آهنگ رو معرفی کن چون نت تازه گرفتم. بی کلام؟ یا... نام خواننده؟ در مورد بهار هست؟
تشکر
پاسخ:
نام آهنگ plume در سبک موسیقی لو فای - بی کلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.