جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بیدارم که برم

يكشنبه, ۱۵ اسفند

سلام بچه‌ها من هر وقت از شما خواستم برام دعا کنین کارام درست شده :))

اینبارم برام دعا کنین پرونده‌ام فارغ‌التحصیلیم تا قبل عید برسه و بتونم توو سایت ثبت طرحو بزنم؛ آخه خبر دادن اون بیمارستانی که مد نظرمه اعلام نیرو کرده و باید تا قبل عید ثبت طرحو بزنم. خلاصه برام دعا کنین گیرای کارم درست برطرف شن و برسم هر چند خودم یکم ناامیدم که بشه ولی خب تلاشمو میکنم، به دعای شمام نیاز دارم ❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۵

نظرات  (۴)

۱۵ اسفند ۰۰ ، ۰۸:۱۱ محسن رحمانی
سلام دادا
ان شاالله که تاقبل از عیدبرسه و بتونی ژرحتو بزنی.
موفقیات.
پاسخ:
سلام محسن.
امروز که خوب پیش رفت برام دعا کن بقیه راهم بشه، مخلصتم داداش
ایشالا که درست میشه. اگرم نشه ایشالا که بهترش اوکی میشه :)
پاسخ:
در کمال ناباوری گیر کارام درست شد و فقط باید ببینم میتونم کاری کنم زودتر توو این هفته پرونده ام بررسی بشه.از نظر خودم باز یکم بعیده ولی خب بازم زورمو میزنم، ببینم چی میشه
بقولی: شد، شد نشد میریم آلمان D:
درود.
باز هم مطمئنم که کارت راه میفته. نگران نباش.
پاسخ:
حامد خودمم باورم نمیشه که کارام دیروز تموم شد 🤯
فعلا دیگه باید منتظر بمونم و امیدوار 🚶
به سلامتی.
امیدوار باش چون منم امیدوارم.
پاسخ:
تموم شد و رفت D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.