جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بدشانسی؟

دوشنبه, ۲ اسفند

همه مدارکمو از توو ماشین دزدین؛ درست زمانی که برای کارای فارغ‌التحصیلیم لازمشون دارم :) ... بنظر میاد دیرتر از معمول خلاص شم از دانشگاه. اینقدر مارو آوردنو بردن که دیگه برام مهم نیست چی میشه. با وجود همه‌ی اینا یه چیزی، یه دلخوش احمقانه‌ای هست که میگه همه چی برای من بهتر رقم میخوره!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۲

نظرات  (۳)

۰۲ اسفند ۰۰ ، ۱۴:۵۵ محسن رحمانی
سلام دادا غصه نخور پیدا میشه . همه چیز درست میشه.
پاسخ:
دیگه پیدا که نمیشه :/ ... چه بگم والا، ایشالله که خیره ...
۰۲ اسفند ۰۰ ، ۱۶:۱۹ محسن رحمانی
دادا اگه دزد با شرفی باشه مدارک رو‌میندازه صندوق پست.
پاسخ:
ترکیب "دزد باشرف" کمدی سیاهیه :))
البته اداره پست ها که رفتم گفتن سرقتیا زیاد پیدا میشن. ببینم چی میشه
آخه بگو دزد ناحسابی مدرک یکی دیگه چه به درد تو میخوره.
پاسخ:
چون زود برگشتم معلوم بود که عجله ای بدون اینکه نگاه کنه مدارکم و فلش ضبطو برده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.