جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

«بابِ دلمی»

جمعه, ۱۲ آذر

 

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۲

نظرات  (۴)

۱۲ آذر ۰۰ ، ۱۸:۰۸ محسن رحمانی
سلام
دادا خوبی؟خاطرخواه شدی؟
پاسخ:
آقاااااا برادر دادا ... آهنگ جدید چاووشیه. قراره درباره اش بنویسم :))
آدم احساس میکنه کمین کردی خاطرخواه شیم D:
۱۲ آذر ۰۰ ، ۲۰:۰۷ محسن رحمانی
پس چی میخوام بیام شیرینیمو بگیرم شاباشمو بگیرم یه قری هم بدیم بریم 🤪
خوب دادا یه چیزی بنویس دیه از کجا بفهمیم منظورت چیه:دی 😂
پاسخ:
بابا مال دنیا اینقد ارزش نداره D:
کاش بشه ....شیرینو و شاباش با من قر از راه دورم با تو =))))))

راس میگیاااا خخخخخ
یه سوال چرا این پیجای هوا داری نوشتن خوب نبود؟! من که خیلی حال کردم با این یکی. واقعا خوب نبود یا من قدرت تشخیصم رو از دست دادم؟!:)

مخصوصا لحنش وقتی می گه:
_انگار درختی رو پر از سار کشیدن...
پاسخ:
راستش سوالتو متوجه نشدم :(
اونطور که باید منو نگرفت. تنظیم واقعا بازم مثل ترک قبلی خوب نبود؛ یعنی هیچی نداشت همون تِم «گندم گون» و «سال بی بهار» ... احساس میکنم اشکان عرب چیز بیشتری بلد نیست. ولی بنظرم اجرای چاووشی اینجا بهتر از ترکای قبلی بود. مشکل اصلی تنظیم بود و باعث شد باهاش اونجور که باید حال نکنم... و در آخر من ریدم دهن اشکان عرب :(
آره تنظیما قوی نیست ولی خدا رو شکر مشکل میکس و مستر حل شده.

این پدرام پاریزی هم انگار فتیش چشم و ابرو و لب داره؛ بابا بیا یه‌ذره پایین‌تر شاید به چیزای جذاب‌تری رسیدی:)
پاسخ:
وای سوالتو الان گرفتم (تباه)
توییتر چاووشی که کلا رفته ... یه کانال چاویست دیگه هم بود که کلا با پدرام پاریزی مشکل دارن و حدودا دوسالی هست که انواع برچسب ها رو به چاووشی زدن؛ از حکومتی بودن گرفته تا دست داشتن توو پولشویی ... من خودم بشخصه کم و بیش این سیاستِ کاری چاووشی رو درک میکنم. کوت های توییت چاووشی هم که اکثرا تعریف کرده بودن بجز بعضی که به تکراری بودن و همکاری با پاریزی ایراد گرفته بودن.

همین که صدای چاووشی شفاف بیاد برای خراب شدنم کافیست :(
مو، مو رو یادت رفت D: ... من توو کانالش شعرای بهتری ازش خوندم. اما همین شعرشم دو سه تا بیتش واقعا قشنگ بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.