جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کرگدن های بی شاخم

چهارشنبه, ۱۲ آبان

میدونی واقعا برای خودمم غیر ممکن بنظر میاد یه روز گیتار الکتریک بزنم. دلیلش رو نمیدونم ... با وجود علاقه ی زیاد احساس میکنم حوصله چیزی رو ندارم تا اینقدر بتونم بهش بپردازم. دارم یکی یکی حس هام رو گم میکنم شبیه ستاره هایی که تو تاریکیِ آسمونا گم میشن. انگار کسی هستم که منتظره یه بیماری لاعلاج از پا بندازدش!

میخوام فقط به اطرافم نگاه کنم به این فاصله و ببینم که تا تو به آسمونا ریسه بستن، شاید که نم بارون بگیره تا که با خودش بشوره رد گریه‌ی کرگدن‌های بی‌شاخو، که ببره غمگینیِ غصه ها رو  ... نه، خوش خیالیه ... نمیتونه ... بارونم این روزا دیگه ناتوان شده!

دریافت

در آفریقا، هر ١١ساعت، یک کرگدن به خاطر شاخش، آسیب دیده یا کشته می‌شود: تنها دشمن کرگدن‌‌‌ها، انسان‌ها‌ هستند! شکارچیان کرگدن، آنها را شکار می‌کنند و شاخ‌شان را به قیمت بسیار زیادی (حتی بالاتر از قیمت طلا) در بازار سیاه می‌فروشند! بعضی از فروشنده‌های سودجوی شاخ کرگدن به دروغ ادعا می‌کنند که عضو این حیوان، خاصیت درمانی دارد و با این حیله در میان بازار کشورهای آسیایی، پول زیادی به جیب می‌زنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۲

نظرات  (۳)

چه تصویر دلخراشی!
آدم چقدر میتونه کثیف باشه که حیوانات رو بکشه یا آزار بده.
حداقل اگه قراره ما انسان‌ها این‌قدر کثیف باشیم، کاش میزان پخش کثافتمون رو جیره‌بندی کنیم که اینا منقرض نشن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.