جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

والدین احمق امروزی

يكشنبه, ۱۱ مهر

حتی از بچه هاشونم برای شوآف استفاده می کنن مثلا همیشه حواسشون به جشن تولد بچه یا اینجور تقویم ها هست که پر زرق و برق باشه، نه بخاطر بچه، که کاش اینطوری بود: من میدونم بخاطر اینه که تو عکس خوب دربیاد. اونوقت بشینین پای بزرگترین عقده های همین بچه ها:

- بابامو یه دل سیرررر بزنم، اونقد که عقدهام خالی شن

- مادرم منم دوست داشته باشه

خیلی خوشحالم که مادر قدیمی من هیچوقت از این جشن تولدهای بی حس رو برام نگرفت تا احساس ابزار بودن داشته باشم، تا بیشتر احساس تنهایی کنم؛ همین که اون روز قرمه سبزی درست میکنه یعنی اینکه چقدر خالصِ اون جشن، اون حس. نظر شخصیم اینه که خیلی از والدین احمق امروزی صلاحیت تربیت یه نفر دیگه رو ندارن؛ کاش میشد برای بچه دار شدنم حداقل یه دوساعت کلاس رفت، دو واحد پاس کرد نه فقط لازم باشه بخوای!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۱

نظرات  (۴)

من حقیقتاً درک نمی‌کنم این تولدا رو این جشنهای با مناسبت،بی‌مناسبتی که برا بچه می‌گیرن،ویدیوهایی که درست می‌کنن.تم هایی که می‌ذارن و از بچه‌هاشون استفاده می‌کنن.واقعاً من هم خوشحالم برای مامان بابای خودم.این امروزی‌ها بعضی‌هاشون شورش رو درآوردن.حتی تو تربیت هم انقدر مته به خشخاش می‌گذارن که بدتر از اون ور بوم میفتن.
پاسخ:
فکر نکنم بعضی هاشون: خیلی هاشون
دیشب کلیپی دیدم که زن و شوهری بسته مثلاً برای کمک به مردم میبردن شب میذاشتن پشت در خونه ای. بعد باهاش عکس میگرفتن و میذاشتن اینستاگرام. بعد با این بسته و در خونه های مردم مختلف چندین و چند عکس میگرفتن و اینستاگرام پست میکردن که مثلاً ما چقدر خیر هستیم و بعد از این راه از مردم ساده پول میگرفتن و میکشیدن بالا.
مردم خیلی بد شدن. بعد اینها میخوان بچه هم به دنیا بیارن.
پاسخ:
پس اوضاع خیلی خیته :|
کلا زندگی های خیلیا این روزا ظاهرشون قشنگه ولی از داخل گندیدن متاسفانه و چقدر بده کسی بخواد این زندگی ها رو ببینه و حسرت بخوره!
پاسخ:
کاش میشد جلو این اوضاعو گرفت
بهترین کار اینه که همچین آدمایی رو دنبال نکرد
چیزی که باعث میشه انگیزه بگیرن برای کارهای اشتباهشون تحسین و همراهی دیگران باهاشونه
پاسخ:
امیدی به انجام این کار نیست :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.