جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

زیتــون

چهارشنبه, ۳۰ تیر

امروز که از خواب بیدار شدم متوجه علف های هرز باغچه حیاط شدم چطور ندیده بودمشان؛ مسبب سرخی زود هنگام سرهای سبزم. جلوتر میرم در خاک خانه ام کرم ها می لولند بر ساقه ی گیاه های هرز زیتون ها روییده. از زیتون ها متنفر می شوم. نفرت ناگهانی ام بی حد می شود. سریع  بر زمین می اندازمشان. کرم ها ناراحت می شوند! پاهایم سنگ می شوند. زیتون ها را له میکنم. خون که میبینم جا میخورم. پا پس میکشم؛ خونی از خونهای سپیده بر موزاییک ها جاری شده بود. دلم میخواهد مکثی طولانی کنم ... اما در سرم کسی دنبال دستانم میگردد: دستانت کجایند؟ همان دستهای وبال شده بر جان.

پروانه هایی را میبینم که دور تا دور خون جمع شده اند. زیتون های له شده را کنار میزنم؛ می خواهند خون سپیده را نجس کنند. نگذاشتم. پروانه ها مشغولند: بال های خود را به خون میزنند و به حالتی که انگار تازه از پیله درآمده اند پرواز می کنند؛ با شوق زیاد، خیلی زیاد و من به نفرتم برمیگردم. نفرتم ابدی شده پر از کینه؛ سفید، قرمز، سیاه، ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۳۰

نظرات  (۶)

قشنگ بود ^^

=)))))))))
پاسخ:
ممنون.
پروانه کشتین ؟ :"""
پاسخ:
??
آیا پروانه ای را به قتل رسانده اید ؟!
پاسخ:
در متن حرف از قتل پروانه شده؟!
نمد
حس کردم بین زیتون ها پروانه بوده اشتباهی کشتینش
بعدش محتویات بدنش پخش شده رو زمین...
معمولا هم سفید رنگه :"""
پاسخ:
این ها یکسری نماد هستند
۳۰ تیر ۰۰ ، ۱۸:۱۶ محسن رحمانی
سلام
ای دادای بد چرا به حیاط و گلهات نمیرسی که اینطور علف هرز رشد کنه تو باغچتون:دی
چطوری دادا خوبی؟واکسن دوزدومت و زدی؟
پاسخ:
گفتن اخر این ماه ولی هنوز خبری نشده :(
۳۱ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۰ محسن رحمانی
سلام
چه بد ان شاالله که زود براتون دوز دوم هم بزنن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.