جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

گلایه از شب

چهارشنبه, ۱۶ تیر

تتلو رو عقده ی شنیدن کف و سوت و دیدن برق فلاش دوربینها اینقدر گه کرد؛ چیزی که تو نسل من زیاده. این نسل اصن خودش نیست. این نسل چیزه که یه جماعت ازش میخوان. پُر از حرفهای قشنگ قشنگ. خلاصه کردن زندگی در قانون شکنی در حالی که قانون شکنی براش عن اخلاقی با پدر و مادرشه، قانون شکنی براش گل کشیدنه. نسل ما خیلی چیزا رو نفهمید و فقط ورد زبونش شد. برای نسل ما نفهمیدن راحت تر بود و نفهمیدن آرام آرام راهش رو از انسانیت و اخلاق جدا میکنه همونطور که تتلو ما رو از اصل هنر و ادبیات.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶

نظرات  (۲)

سلام.زیاد این ادم رو بزرگ نکنید،از این ارازل اوباش و هم فکران و هم نسلشون زیاد و در نهایت همه چیزشون نابود میشه و از بین میرن. دنیا کافر و بی دین وبه دور از قران،خدا .. در نهایت جزء نابودی نیست.
خب می‌دونی که من پیگیر چاوشی‌ام(اینو گفتم که فکر نکنی تتلیتی ‌ام) و تا جایی که یادمه دوبار تا حالا درمورد تتلو این‌جا نوشتی. نکته اینه که من به وضوح می‌بینم که حرفات درموردش براثر شناخت اشتباهه. یعنی حتی اگه فقط آهنگاش رو همه‌شون رو شنیده بودی و مطالب دیگه ‌اش رو نخونده بودی، بازم درست‌تر ریشه‌ی کنش‌های اخلاقیش رو متوجه می‌شدی. شناختت خیلی دوره و برداشتت خیلی ظاهری.
پاسخ:
بنظرم مهم اینه که نتیجه ی این کنش ها قابل دفاع نیست، قابل این توجه الان نیست. 
شاید نباید این حس کاذب خوب و نایس بودن رو به اینجور آدم ها داد. 
از نظر من تتلو یه هنرمند نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.