جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

انتقاد از خودی ها

شنبه, ۱۲ تیر

امروز خواهرم تصادف کرد و شکستگی لگن داره. مشکل اورژانسی نیست اما واقعا تا حالا اینقدر پرسنل درمانی بیشرف یه جا ندیده بودم. از همه بیشرف تر پزشک ها. بعد هم یه عده پرستار بیسواد! به معنای واقعی کلمه هیچ کاری برای مریض نمیکنن؛ پس این همه سال چی میخونیم تو دانشگاه ها؛ اینکه تا وقتی اسم بخیه میاد از پرستار گرفته تا پزشک تشنج کنیم و بعد یه ساعت یکی از مریخ پیدا شه که بخیه بلده. چرا احساس میکنم هیچکی اینجا کارشو درست انجام نمیده. خلاصه به عنوان کسی که قراره بزودی جزی از کادر درمان این مملکت باشه میگم سعی کنید کارتون به بیمارستان نکشه بقول وزیر بهداشت سابق خودتون بمالید!

حالا یه عده ام هستن میگن کادر درمان زحمت کش و فلان. بله اونام هستن ولی واقعیت اینه تعداد این نوع پرسنل باسواد و باوجدان اونقدر زیاد نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۲

نظرات  (۵)

۱۲ تیر ۰۰ ، ۲۰:۲۸ محسن رحمانی
سلام دادا
چه بد الان حالشون چطوره؟ ان شاالله زود حالشون خوب بشه.
پاسخ:
خدارشکر خوبه. ممنونم :)
درود.
ای وای من. حالشون چطوره؟
آرزو میکنم بزودی زود حالشون خوب بشه.
مراقبش باشید.
پرستار و کادر درمان هم اون قدیمی هاش.
پاسخ:
حالش خوبه حامد. ممنونم
قدیما رو نمیدونم ولی چیزی که نوشتم واقعیته
سلام
بلا به دور باشه بهنام جان
ان شاءالله به زودی سلامتی کامل حاصل بشه
ولی واقعا همینه که میگی شما متاسفانه!
با کمال احترام به قول خودت کادر درمان که میگن زحمت کش هستن و خوش اخلاقن و این حرفا واقعا انگشت شمار هستن
پاسخ:
ممنون هیوا. دقیقا
خدا بد ندع...

خدا کنه وجدان کاری یع سریا ک کارشون با جان مردم سر و کار داره برگرده...
پاسخ:
:))
ایشالله: ورودی ما که حداقل میدونم درصد خلوصمون بالاتره خدارشکر :)
سلام.یعنی خودتون نمی دونید دلیلش چیه؟!
از همون حقوق نجومی که دکتر میگیره؟! ویزیت سنگین؟! این رو انسان با خدا میگیره؟!

بزار واقعیت رو بهتون بگم،در این دنیا همه چیز متغیره!(اجسام) از ساخت یک قطعه! تا کارها مهندسی و ..! یعنی ممکنه قطعه خراب بشه! حتا طبق اصول هم ساخته بشه،باید کلی ازمایش بشه! و حتا ممکن بعدا مشکلش پیدا بشه! در شرایط محیط ها مختلف خراب بشه! یعنی تضمن بخصوصی نیست! حتا اگر معتبر ترین ها ساخته شده باشه!

حالا این وسط یه چیز عجیب و غریب! بدن انسان جزو پیچیده ترین هاست! که کسی درست ازش سر در نمیاره!(در حالی که فیگورش رو میگیرن!) اما واقعا درکش بسیار دشواره و بسیار ناپایدار و به هزاران عامل مختلف! مربوط میشه این ناپایداری ها!

حالا قدیما دکتر و پرستارها،با توکل خدا! به ذکر خدا! با هزینه و درمان پایین مردم رو مداوا میکردن! خدا هم کمکشون میکرد تا درد رو متوجه بشون... اما امروز لائیک و سکولار هستن! به قول خودش تکیه اشون به علم (غربی) نه به خدا .. و بعد تلاششون.
فکر ذکرشون پول شده .. و به ناحق جلو میرن!
در حالی که این خداست،که خودش دارو رو ساخته! این خداست که علم درمان رو به بنده اش داده! اما عده ای به اسم اینکه! ما هستیم! که بنده رو نجات میدیم! خود را جایگزین خدا کرده اند! چرا؟!
چون آب و نون داره! طرف فکر کنه! که این دکتر درمانش کرده! بجایی خدا! میاد پولش رو به پایی دکتر میرزه! ... در حالی که دکتر یک واسطه بیش نیست! اگر این نبود! یک واسطه دیگه خدا سر راهش میذاشت! که مشکلش رو برطرف کنه! در حقیقت این خدا بوده که تصمیم گرفته اون شخص رو درمان کنه و این تصمیم رو گرفت نه دکتر! دکتر باید خوشحال باشه که چنین چیزیش گیرش اومد! نه اینکه جیب طرف رو خالی کنه!

لذا بخشی از این فاجعه تقسیر خود مردم هم هست! مردم خودشون مقصر هستن! که خدا رو برتر و بزرگ تر از همه چیز نمی دون! بلکه هنوز تفکرات شرک امیز رو دارن! که واسطه رو در جایی خدا نگاه میکنن (نعوذبالله) .. اگر خارج از این بود! اون دکتر! اون مهندس و .. هم حقوق منصافانه میگرفت! و متکبر نمی شد!(حالا ما نگفتم همشون،حداقل یک بخشی زیادی از کسانی که دستمزد بالا میگرد خواه نخواه مغرور میشن )
کار دکتر مهمتر و بزرگ! اما کار اون پاکبان هم مهمتر و بزرگه! اگر کوچه و خیابون رو تمیز نکنه! همه دچار بیماری میشیم و به مرگ نزدیک ..
هرکسی کارش بزرگ! این دلیل نمیشه! حقوق بیت المال رو ببره سمت خودش! ..

سیستم حال حاضر پزشکی ایران،لائیکی و سکولاری دلیلشم اینکه،مستقیم از غربی کپی برداری شده! در حالی که سیستم درمانی ما در گذشته ها دور چیزی دیگری بود! همینطوری سیستم تعلیم و تربیت! که امروز به سبک همون غربی هاست! مثل همون هم بزرگ میکنه! مثل همان تربیت میکنه!

اگر دینی و باخدایی و اسلامی بود .. اینطوری نبود..


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.