جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بیاید باور کنیم یه درونگراست

چهارشنبه, ۱۲ خرداد

چی باعث میشه یه نفر حتی وقتی گواهی نامه میگیره استوریش کنه؟ حالا این بشر مخ ما رو نموده اینقدر که میگه من درونگرام. حتی روز درونگرا برا خودش نوشابه باز میکنه. جدی کاش میشد همه فالوراشو یه جا جمع کنم که دیگه به هموشون بفهمونه که یه درونگراست و خلاص شیم. حالا مثلا درونگرا باشه دیگه خیلی خفنه و با بقیه فرق داره. این موضوعم جدیدا مُد شده که طرف با یه بلندگو تو شهر میچرخه و داد میزنه که من درونگرام. درونگرا یا برون گرا بودن هیچ مزیتی رو به طرف اضافه نمیکنه گرچه نظر شخصیم اینه که درونگراهای واقعی معمولا آدمای بهتری هستن اما باور کنید این از اون چیزا نیست که بخوای بهش افتخار کنی. آخ آخ یادم افتاد این بشر طبع شاعرانه و نویسندگی هم داره، حالا باید خزعبلاتشو که روز درونگراها منتشر کرد میخوندین. البته واقعا آدم بدی نیست، فقط این چیزاش خیلی رو مخه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۲

نظرات  (۴)

اونهایی که هی میگن متولد فلان ماهم رو هم بهش باید اضافه کرد.
بهمن ماهی ام...
تیر ماهی ام...
پاسخ:
آره اینام سم های شایعی شدن
انفالو :))) پیشنهاد همیشگی XD
پاسخ:
خودم دیلت اکانت کنم راحت تره برام D:
میدونی یک سریا با این کارهاشون باعث میشن یک درونگرای واقعی نادیده گرفته شه و همه کر کنن داره شو آف میکنه.
پاسخ:
آره تو خیلی از زمینه های دیگه هم اینطور شده
۱۶ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۰۷ چرنوبیل ○●
کسی که درونگرا است فریادش نمیزنه،فقط به یه گوشه خلوت پناه میبره نه اینکه تند تند مطلب بزاره از درونگراییش !
پاسخ:
بنظرمن الان درونگرایی یه مُد شده برای نمایش «خاص بودن»!
و خیلی وقتا وقتی میان این خاص بودن رو (که به خاطر نمایش درونگرایی حس میکنن) نمایش بدن میرن تو فاز «خودشیفته بودن»: همین میتونه یه تشخیص افتراقی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.