جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

In the begining

چهارشنبه, ۵ خرداد

In the begining there was darkness and then, ... bang ... giving birth to an endless expanding existence of time, space and matter. now, see further than we've ever imagined. beyond the limits of our existence in a place we call "The Universe"

در آغاز تاریکی بود و بعد ... بنگ ... یک هستی بی انتها و فزاینده از زمان، فضا و ماده به وجود آمد. اکنون بیشتر از  آنچه تصور میکردیم، می بینیم. فراتر از محدودیت های وجودیمان در مکانی که به آن "کیهان" میگوییم.

قسمت ابتدایی مستندی که خیلی مفصل به مبحث "کیهان" میپردازه و من هم خیلی دوسش دارم و یکی دو ماهی هست که مشغول دیدنشم. این شروعشو تقریبا دیگه حفظ شدم. نکته مثبتش اینه که همزمان که موضوعات رو دقیق بررسی میکنه ریتم تندنشو حفظ میکنه و خیلی هیجان انگیزه با صدای یه گوینده عالی و موزیک های خفن.

+ منچستر این فصل هم جامی کسب نکرد و تو فینال لیگ اروپا با پنالتی که دخیا خراب کرد، 10 - 11 باخت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۵

نظرات  (۲)

اسمش؟
پاسخ:
واقعا ننوشته بودما :/
اسمش: the universe
از چیزهایی که در مورد جهان و ستاره ها و کهکشان ها هستن خیلی خوشم میاد.
پاسخ:
پس توصیه میکنم ببینی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.