جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شرح حال

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت

 

با دیدن بازی های فوق العاده خسرو شکیبایی، وقتی فیلمای الان و  یه سری قرتی داخلشونو میبینم تهوع میگیرم. یه سری هنرمند دوزاری که از قضا همشونم معتقدن سخت ترین کار دنیا رو بعد از کار در معدن دارن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۲

نظرات  (۴)

فقط حال میده سریال یا فیلمی که خودت دوست داری (خارجی و گاهی هم ایرانی) رو خودت دانلود کنی و ببینی.
پاسخ:
آره واقعا :)
۲۳ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۴۷ پیمان کرامتی
سینمای ایران تموم شد رسما
پاسخ:
دیگه سینمایی که دست پخت منوچهر هادی و نرگس آبیار و دوستان باشه، حتما مزه گوه میگیره!
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۲۱ ادم فضایی🧝‍♀️
هی:))))
پاسخ:
:))
_ یه ذره جمله بندی پست بد بود. اول که خوندم فکر کردم که داری می‌گی بازی عمو خسرو بد بوده اومدم حمله کنم که گفتم بذار دوباره بخونم.

_چقدر کاراکترش تو سریال خانه‌ی سبز دوست داشتنیه‌. چقدر بازیش درخشانه. چقدر دلمون براش تنگ شده🖤

_یعنی حتی هومن سیدی هم با قورباغه به معنای واقعی کلمه رید(منظورم از لحاظ داستانی بود نه فنی)
پاسخ:
- تغییر دادم جمله بندی رو :))
- چی شد که از اون سریالا و هنرمندا رسیدیم به این قرتیای ازدواجیِ دوزاریِ امروزی؟!
- یه قسمت قورباغه رو دیدم و حالم بهم خورد. البته من از اولم از این بشر خوشم نمیومد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.