جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

امروز حدود ساعت 10 دوز اول واکسن آسترازنکا رو تزریق کردم. به ما گفتن که برای عوارض احتمالیش از مسکن استفاده کنیم و ویژه از من خواست که کیسه آب یخ بذارم رو محل تزریق. در این پست که قراره روزانه بروز بشه از تجربه های بعد از واکسن خواهم نوشت. امیدوارم مفید باشه:

دو ساعت بعد از تزریق: عوارض خاصی رو حس نمیکنم و حالم خوبه. برای جلوگیری از تب احتمالی تا الان با فاصله دو قرص کدئین خوردم. پنج ساعت بعد تزریق: تب خیلی خفیف و سرفه هایی هم داشتم. الان سرفه ام تقریبا قطع شده و حال عمومیم خوبه. هشت ساعت بعد از تزریق: حال عمومیم خوبه و دارم کارامو انجام میدم و هنوز یه تب خفیفی رو حس میکنم. سومین کدئین هم مصرف کردم. امروز خواهرمم واکسن زده بود که الان تب و لرز و سردرد نسبتا شدیدی رو داره تجربه میکنه که البته بنظر از عوارض شایع واکسنه. بیست و هشت ساعت بعد از تزریق: نصف شب بد جور حالم بد شد تب ولرز شدید و سردرد داشتم. ساعت یازده پاشدم و حالت تهوع هم داشتم خیلی حال بدی بود. الان بهترم. تا اینجا 6 تا کدئین و 2 تا ژلوفن مصرف کردم. برای خواهرم دیشب مجبور شدم یه سرم نرمال سالین بزنم افت فشار و ریت بالای صد رو تجربه کرد. سی و شش ساعت بعد از تزریق: همه علایم من بهتر شده و کاملا خوبم. هفتاد و دو ساعت بعد از تزریق: همه چی رو به راهه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۲

نظرات  (۱۰)

سایت خیلی خوبی دارید 

امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
چند بار باید دکمه "گزارش هرزنامه" تو رو بزنم من!
خدا رو شکر مشکلی تا الان نداشتین
پاسخ:
ممنونم
۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۰۷ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
ایشالا ک عارضه ی خاصی نداشدع باشع...
پاسخ:
امیدوارم :)
سلام
دادا خوبی؟پس بالاخره واکسن رو زدی. الان چطوری دادا؟امیدوارم برات مشکلی پیش نیاد. واکسنه تولیدکجاست؟
موفق باشید.
پاسخ:
آره دیگه. خوبم. فکر کنم انگلیس.
۰۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۹:۰۱ پیمان کرامتی
میدونی جز باکلاس ها حساب میشی خخ
پاسخ:
چی بگم والا 😂
من دیر رسیدم انگار
ولی روبراهی دیگه.. نه؟
پاسخ:
والا لحظه های سختی گذروندیم ولی الان روبراهیم
سلام ممنون میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و ممنون تر اگه دنبال کنید.
پاسخ:
چشم حتما :)
سلام
آرزوی سلامتی :)
موندگاریش می‌دونین چقدره؟ لازمه بعدا دوباره بزنین؟ به‌خاطر تغییرات ویروس و قوی‌تر شدنش اینو میگن؟
پاسخ:
سلام. ممنونم. درباره موندگاریش واقعا منم چیزی پیدا نکردم. بله دوز دوم با فاصله دو ماه زده میشه. روی تغییرات ویروس هم موثره. برای اطلاعات بیشتر میتونی این فایل هم مطالعه کنی: راهنمای استفاده از واکسن آسترازنکا
سلام
مبارکه :دی
آقا یه جورایی یه بار کرونا گرفتیدا :|
پاسخ:
سلام. ایشالله واکسن قسمت همه D:
آره یه جورایی :/
خیلی ممنونم.
ببخشید یهو اومدم کلی سوال پرسیدم :))
پاسخ:
خواهش میکنم.
نه بابا این چه حرفیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.