جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

همسایه هایم

يكشنبه, ۱۵ فروردين

آن روز باران سیل آسایی بر زمینم میبارید روزی که همه از من عزیمت کردند و خودم هم داشتم از خودم کوچ می کردم. اما تکه های از من مثل خورده شیشه های پخش بر زمین در آنجا به جای ماند. من همه چیزم را می بازم و «شاید»ها همه داشته ی من خواهند شد. شاید باید از این تلاش مذبوحانه دست کشید. این تلاش رو به بالا دارد همه ما را به سیاهی می برد.

همسایه شده ام. با تکه هایم همسایه شده ام. شیشه ها جوانه میزنند. درخت می شوند. همسایه های پر سر و صدای من. کی گناهکار شدم. گناهکاری که فقط ادامه می دهد و به تصویر میکشد. مثل همه سرشار از امیدهای واهی شده. امید روزهای بهتر. امید طلوعی که همه را گرم می کند. با امیدهای واهی ام همسایه شده ام. همسایه های دیوار به دیوار من. مگر در من چند دیوار ریشه دوانده است؟ گوشه ی کِز کرده ی دیوار ساز من!

[ ... ]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۵

نظرات  (۱)

سلامدادا خوبی؟ دادا داستان خودته؟
پاسخ:
سلام. قربانت :)
داستان که نه، نوشته ی خودمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.