جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

ICU

دوشنبه, ۱۵ دی

 آدمهایی را می بینم در حال مرگ 

سمت راست، حلق آویز، سن: نه سال

سمت چپ، دست و پا بسته به زنجیر آرزو

سمت راستیِ آن روزم مُرد، سمت چپیِ آن روزم اما .. هنوز در انتظار است

امروز اما روز دیگریست با جهت های جغرافیایی ای دیگر!

 

همه به ما میگویند عادت خواهیم کرد.

همه از ما میخواند که عادت کنیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۵

نظرات  (۷)

:((
چقد طول می کشه عادی بشه براتون ؟
پاسخ:
خب نمیدونم!
شرایط سختی هست.زندگی برای همه سخت شده.
بودن تو بیمارستان و دیدن درد کشیدن مردم برام خیلی سخته.
پاسخ:
آره همینطوره...
سلام:)
پاسخ:
سلااام
بعد از یه غیبت کبرای دیگه :)
فکر کنم میخوام ظهور کنم دیگه :)))
اوضاع احوال خوبه؟
پاسخ:
مام فک کنم دیگه آمادگی ظهورو داریم :)))
قربانت خوبم بهتر از قبلم فک کنم. تو خوبی؟ چه میکنی با درس و دانشگاه؟
پس طوفانی شروع میکنم با شبی یه پست:))))

خوشحالم که حالت خوبه :)
قربونت منم خوبم ،تموم نمیشه لعنتیییی نه دانشگاه نه امتحاناش
پاسخ:
ما آدمای کم توقعی هستیم
مارو دور ننداز ما اونقدام بد نیستیم :دی

اخ گفتی، خوشبختانه من آخرین ترمیه که دیگه امتحان و این چیزا دارم 
اختیار داری:)))

تو داری فارغ التحصیل میشی من تازه علوم پایه میخوام بدم :/
این عدالته؟:)))
پاسخ:

بالاخره هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد :)
بگم غلط کردم،حله ؟😂😂
پاسخ:
اوکی ... بای

 D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.