جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دموی البوم جدید چاوشی منتشر شد و من کاملا هیجان زده ام، اگه بدونی چقدر نیاز داشتم:

هیچم نتوان گفتن

پیش رخ پنهانت

این عشق هیولایی

بلعیده زبانم را

بی‌حُسن در این زندان
قحطی زده چاهم را
بشنو شه باران‌ها
اندوه کلانم را

از گرگ ِبرادرها
خون شد دل کنعانم
از مصر ِزلیخا پرس
تعبیر جهانم را

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات  (۳)

عشق چاوشی.
پاسخ:
:)))...
متاسفانه همون پریروز که دمو رو دیدم اصلا حس خوبی نداشتم. نه مثل دمو ((در استانه ی پیری)) ادم رو مشتاق کرد و نه حتی مثل ((قوم به حج رفته)) ملودی زیبایی داشت.

ملودی تکراری، لحن تکراری تنها امیدم تنظیم شه که به نظر خوب میاد.

ولی مشتاق شنیدن دو قطعه ی ((باران تو می اید)) و ((پوسیده دهان)) هستم.
پاسخ:
برعکس من، بنظرم این خیلی جذابه که قراره شعرای خودشو بخونه. حالا ایرادیاتی هست ولی خب تو متن  همین دمو هم بنظرم بهتر شدن تو ترانه سرایی مشخص بود: خودم بشخصه از ترانه خیلی خوشم اومد. اصلا بنظرم توی لحن چاوشیم در ترکای نه چندان خوب اخیر، چیزایی جدید رو کرده: مثلا ترک "حسین"
دمو به اندازه دموی آلبوم ابراهیم ذوق زده کرده و منتظرم زودتر منتشر شه.

تم قبلی بهتر بود.
پاسخ:
بله ممنون، برگشتیم به تم قبل :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.