جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نقطه های پر امید

سه شنبه, ۲۷ آبان

انتظار دارم اشتباهم، بخشیده شود. از طرف چه کسی؟ دقیق نمیدانم. حتی سخت میتوانم خودم، خودم را ببخشم. چند وقت پیش بحث پیش آمد که من را به این فکر انداخت که چقدر شده که با خدا حرفی نداشته ام، بیشتر با خودم حرف زده ام ... شاید باید فرصتش پیش بیاید و من میخواهم نادیده گرفته شوم نه برای یک بار، بلکه برای بیست سال و اندی. کمی از برنامه هایم جا مانده ام، دوبار کرختی را حس میکنم چرخه ای که همواره ادامه داشته و دوباره همه چیز باز هم به نقطه آغاز می رسد همان نقطه های پر امید، این اجبار به جنگیدن در طرف بازنده خسته ام می کند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷

نظرات  (۲)

خوبه بازم امید دارید.
پاسخ:
"جهان مگر با غم به ناامید شدن، امیدوار شود"
۲۸ آبان ۹۹ ، ۲۳:۳۶ محسن رحمانی
سلام دادا خوبی؟ چه خبرا؟
پاسخ:
سلام. خوبم ممنون از احوال پرسیت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.