جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نفرت انگیز

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت

چقدر بده که یه آدم نفرت انگیز میتونه یه کار خوبو برام حتی بد جلوه بده!

حتی دوست ندارم این نفرت انگیزا یه لحظه هم فکر کنن حرف یا کار درستی انجام میدن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات  (۳)

یکی از همین ها مدتی هست به من گیر داده.
گوشیم رو از دیشب تا حالا به خاطرش خاموش کردم.
ول کن نیست.
پاسخ:
ببین چی بوده تا گوشی خاموش کردنم رفته D:
بله. حتی دلیل هم براش آوردم که آقا دوستی من و تو تموم شد رفت پی کارش. عین سریش چسبیده بهم. بعد همیشه کارهای خودش رو توجیه میکنه ولی حرف من رو که واقعیت هست رو قبول نداره.
به قول شما (در یه موردی) باعث شد که یه کار خوب رو دیگه از اون کار متنفر بشم.
پاسخ:
این دیگه زبون خوش حالیش نبوده باید وارد فاز بعد میشدی
آخ دست رو دلم گذاشتی که خینه!
نفرت انگیزای عالم فقط ادمای زندگی من
پاسخ:
متاسفانه منم یکی دوتا دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.