جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سالهای قرنطینه

جمعه, ۲۳ اسفند

دارم به این فکر میکنم اوضاع برام با وجود این قرنطینه خیلی فرق نکرده. کارامو دارم انجام میدم برنامه های که میخواستم برای تعطیلات عید انجام بدم رو ریختم که این مدت تو اجرای قسمتیش تنبلی کردم اما خب راحت خودمو میبخشم همزمان به خودم میگم که این یه شکست بود اما گذشت باقیشو سعی میکنم خوب برم جلو: میبینی من قبلا هم تو قرنطینه بودم! کاش میشد باشگاه رفت بیشتر این روزا حالم بخاطر این گرفته اس چون فرصت خوبی بود الان عصرا حدود یه ساعتی جاهای خلوت میرم پیاده روی. دیشبی خیلی با آلن چت کردم خندیدیم و صبح دیدار امروز با آلن به خاطر کرونا کنسل شد به هر حال یه چای بهم بدهکار شد. این روزا با خودم میگم کاش میتونستم یه کمکی بکنم تو این اوضاع سخت کادر درمان یا حتی هلال احمر ولی نمیتونم اگه خودم تنها بودم فکر کردن درباره اش برام خیلی جدی تر بود. این موزیک رو گوش کنید: دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۳

نظرات  (۲)

۲۳ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۵۸ پیام نورزاد

👌👌👌👌

حقیقتش منم تقریباً همیشه قرنطینه بودم. زیاد اوضاعم با پیش از کرونا فرق نکرده. فقط الان که میرم بیرون مراقبت بیشتری میکنم و برمیگردم خونه درجا بدون اینکه دست به چیزی بزنم دست ها رو میشورم. بعد لباس رو عوض میکنم و یک بار دیگه میشورم دست ها رو.

هر روز هم میرم پیاده روی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.