جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شاید خودخوری

جمعه, ۲۰ دی

هر وقت که از خودم با کسی حرف میزنم بعدش پشیمون میشم!

احساس میکنم هیچوقت نباید از خودمون بگیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۰

نظرات  (۵)

بعضی وقتا آدما کمک میکنن از برچسبایی که بی‌رحمانه به خودمون می‌زنیم رها شیم

[یه پوینت مثبتش] 

پاسخ:
و خیلی وقتا ممکنه اونام برچسب هاییو اضافه کنن!

آره،

باید آدمایِ امن داشت برای این موضو

 

و خب برچسب‌هایی که می‌زنند هم گاهی درسته :)

کلا که برا خودشناسی خوبه اگه آدم نزدیک و صادقی باشه

پاسخ:
فکر کن حتی برای حرف زدن درباره موضوعات عادی هم همین حسو داشته باشی

آره موافقم. ولی بدون شناخت نمیشه برچسب زد و اساسا چون ما از شناخت کسی مطمئن نیستیم برچسب زدن شاید اشتباه باشه!

خود خوری نه ترس از خودافشایی :)

هرچقد بیشتر نظرات دیگران بره آدم مهم باشه، بیشتر از حرف زدن درمورد خودش حس پشیمونی و حتی نگرانی میکنه.

اما معمولا از خودمون گفتن باعث میشه دیگران هم راجع به خودشون باهامون صحبت کنن، یه جورایی حس صمیمیت ایجاد میشه. البته از یه طرف هم شما درست میگین، بستگی به آدمش هم داره. بعضیا کلا آدم رو از حرف زدن پشیمون می کنن.

پاسخ:
موافقم باهات حرفات درستن

اوهوم همون طور که گاهی وقتا شناختمون از خودمون هم درست نیست، شناختمون از دیگران هم همینه،

ولی با همه اینا حس میکنم چار تا آدم امن لازمه برا در میون گذاشتن خودمون... که برچسب بزنیم به هم و برچسب بکَنیم و به مرور خودمونو تو این کار بهبود بدیم چون وگرنه می‌ترکیم احتمالا :))

پاسخ:
آره همینطوره ...
ولی من یه مدل اشتباهی دارم که کلا وقتی درباره فکرام با کسی حرف میزنم و دو طرف مجبور میشیم از فکرامون بگیم: من بعدش پشیمون میشم

موافقم واسه همین منم تو وبلاگ مینویسم...

پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.