جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شاید نزدیک تر از دیروز

سه شنبه, ۲۳ مهر

در آستانه ی آنژیوگرافی سوم  احساس میکنم هر روز مادرم به مرگ نزدیک تر می شود شکستگی اش را احساس میکنم مثل قبل نیست که پا به پای من راه برود و قدم بزند خستگی اش را احساس میکنم. اینکه اتفاقی مرا به این فکر میبرد که ممکن است روزی فرا رسد و تنها سوال شکل گرفته در ذهنم این است که من چگونه خواهم شد: ممکن است راحت کنار بیایم ممکن است آنقدر درگیر شوم که دست از همه چیز بردارم. کنترل این فکرها دیگر دست خودم نیست فکر اینکه با خاطره های تلخ می شود چه کرد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۳

نظرات  (۴)

از ته دل براش آرزوی شفا و سلامتی میکنم. منم مادرم چند سال پیش چند بار سکته کرد و آنژیوگرافی و در آخر عمل باز قلب.

پاسخ:
ممنون از آرزوت امیدوارم خودت و کسایی که دوسشون داری همیشه سالم و سلامت باشن
از با معرفت ترینایی.

ایشالله که هرچی سریعتر حالشون خوب میشه .

 

پاسخ:
خیلی ممنون.

من مادرم تو زندگیش زیاد سختی کشید.فکر اینکه یه روز قبل اینکه رنگ آرامشو نبینه بره بزرگترین عذاب زندگیمه.

امیدوارم مادرت خوب شه.مادر خدای خونست.

پاسخ:
سخته بدون اینکه به آرزوهاشون برسن برن.
خیلی ممنون
بعضی وقت ها انقدر استرس حال مامان رو میکشم که ارزو میکنم زودتر از اینکه دیر بشه بمیرم-_-
حالتونو درک میکنم امیدوارم سایشون همیشه بالا سرتون باشه
پاسخ:
ممنون از حس همدردیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.