جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خواب نهنگ نبین

دوشنبه, ۲۵ شهریور

چشمه ی کوچولو خواب نهنگ نبین 

نهنگ سرگردون…                       

                       رو آب خونه نساز؛

قله ی پروازت یه سقف ریخته ست
چلچله ی دیوونه رو هیچ لونه نساز

 دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵

نظرات  (۸)

ولی من همیشه دلم میخواست یه نهنگ باشم

پاسخ:
پس روی آب خونه نساز!

قشنگ بود آهنگش.

پاسخ:
ای بابا. چه عجب چاوشی خوشت امد :)

آره این آهنگش خوشم اومد.

پاسخ:
خب حالا آلبوم پاروی بی قایق و امیر بی گزند پیشنهاد من به تو :))

مرسی.

پاسخ:
خواهش.
۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۶:۱۶ عَلیرِضا ‌‌

ما راه گم نفرماییم پس کی بفرماد؟‌ :)))
حال و احوال برار جان؟

پاسخ:
چه میدانم یا شیخ :)))
قربانت چاکر برار خودمان. آهنگ پست جدیدو داشته باش خیلی خوبه لنتی
۰۲ مهر ۹۸ ، ۰۰:۵۴ عَلیرِضا ‌‌

الان میریم تو کارش :)))

پاسخ:
بجنب تا بیات نشده
۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۸ مظاهر سبزی

از این آهنگ محسن اصصصلا خوشم نیومد :(

پاسخ:
شبیه دزیره بود. من خودم بدم نیومد. 

  با اینکه محسن ناراحت شد ولی ما خوشحال شدیم.

 

  اصلا چند بیت آخر شاعر اینقدر قشنگ ضعف ات رو میکوبه توی صورت ات و  چاوشی با اطمینان میخونه که پودر میشی.

 

 اون چند بیتی که نخونده هم خیلی قشنگن:

((مثل غلاف به چاقو به من توجه کن

  مثل نماز به خلوت به من توجه کن))

پاسخ:
خیلیا آهنگو دوست نداشتن ولی من فقط چندتا ایراد کوچیک توش دیدم اما با این حال بنظرم خوب بود و اونقدرام که جو دادن بد نبود.

صفا با روح بازی میکنه لنتی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.