جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سریال: Game of Thrones

پنجشنبه, ۱۴ شهریور

دومین سریالی که بخوام بعد از مسترربات انتخاب کنم قطعا Game of Thrones خواهد بود. اوایل سریال ممکن است شما را جذب نکند اما صبر کنید به زودی با یکی از عظیم ترین پرژه های سینمایی مواجه می شوید. GOT فضای فانتزی حماسی ای دارد از ویژگی های خیلی خوب سریال پیگیری همزمان چند خط داستانی است. از موسیقی متن عالی سریال هم نمیشه نگفت که سازنده ی همه ی فصلهای سریال رامین جوادیه. GOT از آن دست سریال ها است که بعد از تمام شدنش دلتان برای لذت اولین بار دیدنش تنگ خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۴

نظرات  (۵)

هنوزم استرس لحظه شروع جنگ وینترفل یادم نمیره و هر موقعه بهش فکر میکنم باز استرس میاد سمتم.

پاسخ:
آره ولی کلا این فصل آخرش بقول معرف  فیلمنامه اش سوراخ زیاد داشت :)

من همش رو دیدم. آره قشنگه. توصیه میکنم همه ببینن.

پاسخ:
سریال قوی هستش

از همه تعریف این سریال رو شنیدم اما هیچوت دوس نداشتم ببینم.حس میکنم به دلم نمینشینه.

پاسخ:
خب حست اشتباست این سریاله خیلی خوبه
۱۵ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۵۲ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

هرچقد یع فیلم رو کش میدن عه کیفیت اولیش کم میشع...

اینم جز همون فیلماس، هرچن فیلمنامع ی تقریبن متفاوتی داش...

پاسخ:
خب تقریبا تا فصل هفت کیفیتش رو خیلی خوب حفظ کرد
اما فصل هشت واقعا ایرادای فیلمنامه ای داشت با اینکه بازم بقیه ی چیزای سریال هنوزم خوب بودن

مختارنامه رو ول کردید نشستید گیم اف ترونز میبینید؟

سر پل صراط جواب خدارو چی میخواید بدید؟

 

فقدان از دست دادن خاشوقچی رو چرا انقدر زود فراموش کردید؟

 -_-

پاسخ:
نه داداش خداشاهده من هر شب خودم مختارنامه رو نگاه میکنم
8 بار مختارو دیدم یه بار گیم اف ترونز ... هشت بار کجا یک بار کجا: خدا بخواد ازم خورده بگیره عدالتش میره زیر سوال!!

داداش زیتون باز داغ دلمونو تازه کردیاااا تازه داشتیم مرحوم خاشقچی رو به دست فراموشی میسپاردیم :(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.