جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برای پیدا کردن ERROR پایگاه داده ای که نوشتم از صبح داشتم دیوونه میشدم واقعا نمیدونم چند بار از اول خوندمش برای پیدا کردن ERROR آخرش دیگه خسته شدم لپ تاپو ول کردم از اتاق رفتم بیرون بعد نیم ساعت دوباره برگشتم و اتفاقی فهمیدم که به جای a نوشتم o همش یه غلط املایی بود و من دنبال چه ها که نمیگشتم. یاد یه چیزی افتادم که یه بار یکی توی شبکه های مجازی نوشته بود: "دو شبه فقط به خاطر یه semicolon بیدارم" واقعا دهن آدم مجدد سرویس میشه وقتی اینجور ERRORها رو پیدا میکنی.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۹

نظرات  (۳)

سی پلاس پلاس ؟ برنامه نویسی یعنی Error  همه چیز از یه Error کوچیک شروع میشه ...

پاسخ:
نه xampp
سی پلاس پلاس که دیگه گلاب به روت نمود مارو ... ولی کلا باحاله

ما که از برنامه نویسی فقط کش رفتن کدهای قالب سایتو یاد گرفتیم. :))

پاسخ:
:)))

یادش بخیر قبلا ها تو یه شبیه ساز داش ویندوز 10 با turbo C کد مینوشتم که فقط یه بار میشد درستش کرد!

اگه یه ارور میداد از اول کلش رو باید مینوشتی اصلا حس خنثی کردن بمب رو داشت یه جا یه چی رو اشتباه میزدی کلا به فنا میرفت

یه سری 100 خط کد رو سه بار از اول مجبور شدم بنویسم دوستام همیشه میگفتن دیوونه ای بخدا!

پاسخ:
چه خوب گفتی: حس خنثی کردن بمب :)
اره پیش میاد وقتی هی ارور رو پیدا نمیکنی مجبور میشی از اول بنویسیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.