جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

جلسه امتحانات

شنبه, ۸ تیر

چند روز پیش که ساعت هشت امتحان چندتا از برونرها رو داشتیم استاد دیر رسید و  مراقبها خودشون شروع کردن به پخش کردن برگه ها ما هم شروع کردیم به پر کردن مشخصات: نام، شماره دانشجویی و ... و من طبق معمول اول رفتم سراغ سوالهای تستی: بهترین زمان برای آموزش به مادر باردار ..." در حین شوک بودن از دیدن این سوال متوجه صدای بچه ها شدم که کم کم داشت بلند میشد که آی این چه سوالایی و فلان. مراقبها به اشتباه برگه های امتحانی مادر و نوزاد رو پخش کرده بودن. آقا سریع شروع کردن به جمع کردن برگه ها در این بین جالب بود یکی از بچه های کلاسمون با دقت وافری مشغول جواب دادن به سوالات بود و وقتی مراقب برگه اش رو گرفت با تعجب به اطراف نگاه می کرد!

پ.ن (8 تیر): امتحانات این ترم واقعا سخت بوده کلا قبل امتحان به هم یادآوری میکنیم که آفتابه و اینا همرات هست یا نه. به اساتید گرامی هم باید گفت: مگه جنگه :| درس کودک سالم هفده نفر از بچه ها افتادن. خلاصه اینکه فقط تموم بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۸

نظرات  (۴)

۰۸ تیر ۹۸ ، ۲۳:۵۶ زانیار پارسی
یعنی ریدمان؟
😁
پاسخ:
خودمانیش میشه همینی که گفتی :))
اگه مشروط میشی منو یادت بیار :))
پاسخ:
دیگه نه تا این حد
من یه اصلی داشتم توو دوران دانشجوییم و اون اینکه یه دانشجو باید هم تاپ بشه هم اینکه مشروط که نه ولی تا حد مشروطی بره و هم لا اقل یه درس رو بیوفته :دی
و همه اینا رو تجربه کردم خودم :))

پاسخ:
متاسفانه از تجربه افتادن واحد محرومم. ولی همه تلاشمو میکنم :)
من کلا یه درس رو افتادم و انصافا هم مشکل از استاد بود .درس رو سر کلاس نمیداد و آخر ترم کلاس تقویتی! گذاشته بود برای بچه ها و بهشون سوالا رو داده بود. منم زیر بار همچین کاری نرفتم و افتادم ولی ترم بعدش با نمره بالا با یه استاد دیگه پاسش کردم
پاسخ:
این از اون افتادنای خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.