جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پر از آرزوهای کوچک

چهارشنبه, ۱۵ خرداد

دیروز دم غروب با پسر عمو رفتیم از درخت همسایه شاتوت جمع کردیم تقریبا پر یه قابلمه شد. بعدم رفتم خونه اش یکم از تنهایی در اومد چون میشد فهمید این روزا چقدر کرخت و بی روح شده.

- دیدین تو یه برهه ی زمانی هی تلاش میکنی و هی نمیشه، حتی شده نزدیکشم میشی ولی بازم همه چی اون لحظه ی آخر خراب میشه انگار هیچوقت اون چیزی که میخوای نمیشه. اما با همه ی اینا خیلی وقتا تهش ممکنه از چیزی که بدست آوردی یا حتی آدمی که شدی زیادم بدت نیاد: 

"همه رنج ها از آن می خیزد که چیزی خواهی و آن میسر نشود چون نخواهی، رنج نماند"[فیه ما فیه]

- "پدر و مادری داشت پر از آرزوهای کوچک ..." [یکی مثل همه]

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۵

نظرات  (۶)

سلام :)
نوش جان

عیدتم مبارک :)
پاسخ:
سلام :)
ممنون

عید تو هم مبارک باشه
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۵ تمنایــ وجــود
نوش جون :)
اره دقیقا برعکس چیزی که میخوایم میشه 
عیدتم مبارک
۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۰۴ زانیار پارسی
عاشق شاتوت هستم.
کاشتیم ولی هنوز بر نداده.
پاسخ:
:))
اره این درخت همسایه مام هنوز اولاشه خیلی نرسیده
یادش بخیر،بچه بودم بابام اینا کرم ابریشم پرورش میدادن.بعد غذای این کرما برگای همین شاتوت بود.آی میخوردیم از این شاتوتا. :دی
پاسخ:
منم کمی قبلترا تا شعاع یه کیلومتری درخت از زیر دستم در نمیرفت :دی
نوش جانت باد :)
تنهایی شاتوت میخوری!؟ :( دلت میاد من اینجا توت سفید بخورم تو قرمز
پاسخ:
دلم که میاد (:دی) ولی چه کنیم که راه دور هوا بسی گرم
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۶ زیگفرید ‌‌‌
قسمت فیه‌ما‌فیه‌اش رو دوست داشتم.
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.