جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خیالهای شبانه - 1

شنبه, ۱۷ فروردين
شما هم مثل من حال خوبتون به تار موی بنده؟ متاسفانه انگار مام با دنیا راه نمیایم یا شایدم بیشتر برعکسه این باشه نمیدونم. فقط میدونم اگه یه روز حالمون 50- -50 باشه به سمت اون حال بده غش میکنیم. میدونم شمام مثه من دیگه حوصله ی خوندن جملات مثبت رو ندارین وقتی دریای از ناامیدی جلوت موج مکزیکی میزنه: فقط میخوام بگم میشه برای خوب کردن حس و حال زندگی فکر کرد و انجامشون داد از خودِ همین فردا، اینجوری شاید دیگه جهت رودخونه هم مهم نباشه.
+ عید امسال بعد از چند سال تونستم فقط کارای باب میلمو انجام بدم و خدمتتان عارضم که هیچیم درس نخواندم :دی
+ اجبار، الزام، علاقه: هندل کردن این سه تا با هم سخته میدونم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۷

نظرات  (۲)

درود بر شما- طوری از کنار بدی ها و تیرگیها و منفی ها و...عبور کن که انگار وجود ندارند.از خوبی ها و مثبت ها و...زیاد تعریف نکن.چون ته ته اش در ایران میرسه به تلخی تندی بگو وبسرعت از خوبی ها عبور کن همینکه مردم عادت بکنند به اینکه هر گل نشانه صنع خداست و نه پیام آور یک باغ پر از گل همین کافیست . مطمئن باشید تا حتی یک نفر کلمه دوست دارم را بلده هنوز عشق وجود داره
موفق باشید
پاسخ:
مرسی بابت کامنت :))
راستش منم مثل شما فکر میکردم ولی دارم به این نتیجه میرسم که نباید منفی نگر باشیم در هر شرایطی ، همه چیز به دیدگاه خودمون بستگی داره
آدم عید هرچقدرم برنامه ریزی کنه برای درس و کارای دیگه بازم بهشون نمیرسه و عموما میخوابه، البته  در مورد من و اطرافیانم این قضیه صدق میکنه :))
پاسخ:
آره خب حداقل رو خودمون کار کنیم 50-50 ها رو سعی کنیم بریم سمت حال خوبه
اخ گفتی.البته من کتاب غیر درسی خوندم ولی درسیا رو گذاشتم خاک بخورن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.