جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بهمن ماه بعدی!!

دوشنبه, ۲۹ بهمن

+دیدی این بهمنم دود شد رفت هوا.

- آره بابا بیخیالش مشکلی نیست تا وقتی درکای محکم بچگیمون هی دارن یکی یکی جلو چشمامون از دست میرن و بدیش میدونی کجاست؟ اونجا که کاری از دستمون ساخته نیست و فقط باید بشینیم نگا کنیم. اصن ول کن این حرفا رو قرار شد بهمن بعدیه تو بخری.

+باز زدی جاده خاکی؟

- تو بخر آقااا پنجره اشم با من اصن

+ بهمن که خریدنی نیست.

- یعنی ... باشه پس یه سال دیگم روش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۹

نظرات  (۲)

۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۵۸ کلمنتاین ‌‌
خب! من که چیزی نفمیدم.
پاسخ:
منظور از بهمن سیگار بهمن هم میتونه باشه: سیگار دم پنجره
درکای محکم بچگی ما از دنیا که رسیدن به هر آرزویی رو شدنی میدونست کم کم داره رنگ میبازه
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۳۱ کلمنتاین ‌‌
سیگارشو فمیده بودم. ولی پنجره شو نه :)) مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.