جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

ایمان بیاوریم به

شنبه, ۲۷ بهمن

ایمان بیاوریم به ورقهای سفیدِ باقی مانده از دفترِ خاطرات ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۷

نظرات  (۵)

صبوری هم حدی داره.
پاسخ:
صبوری میکنم بر درد چون درمان نمیابم
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۰۱ اِدْموند ...
من اصلا نمیتونم خاطرات رو بنویسم کلا با رو برگه نوشتن مشکل دارم 
پاسخ:
اما من مینویسم!
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۰۲ تمنایــ وجــود
کمرم رگ به رگ شد
پاسخ:
پس برا اینه که اکثر مواقع خون به مغرت نمیرسه :))
۰۴ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۴۴ نیلوفر سادات
روز های خوب خواهد آمد! اگر امروز قشنگ‌نیست پس بدانید آخرش نیست !
پاسخ:
امیدواریم که زودتر اتفاق بیفته :)
دفترخاطرات داشتن یه درده نداشتنش یه درد؛ بعضی وقتا یه صدای مزاحم تو سرم میگه برو از اول شروع کن بخون، میشینم میخونم کلا روحیه و همه چیم نابود میشه برمیگردم سراغ زندگیم:|
پاسخ:
ولی من از خوندن خاطره هام حالم بهتر میشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.