جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

من همونیم ...

چهارشنبه, ۲۴ بهمن
که تو اتوبوس بلند نمیشه جاش رو به مسن ترها بده!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴

نظرات  (۷)

۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۱:۰۸ اِدْموند ...
من تا حالا خط سوار نشدم :(
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
وقتی ی جوون دهه هفتادی می‌تونه خیلی خسته تر از ی پیرمرد هفتاد هشتاد ساله باشه
فک کنم زیاد عجیب نباشه ک واسشون بلند نشیم
پاسخ:
در واقع اصلا عجیب نیست
چرا آخه؟
پاسخ:
خب حوصله ندارم پا شم!!
یه وقتای حوصله نیست 
اثر پیر شدنه 😁
پاسخ:
اینم میتونه باشه :)
من خیلی وقت ها بلند میشم و جامو میدم به مردم. حتی آدم های جوان که بچه یا وسیله همراه دارن. ولی بدم میاد کسی تو اتوبوس و یا این کارسان ها بهم بگه بلند شو جایی دیگه بشین.
پاسخ:
من دقیقا برعکس توعم :) ... اونو که دیگه همه بدشون میاد!!
۲۷ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۱۴ کلمنتاین ‌‌
بچه تر بودم اینکارو زیادتر میکردم. ولی الان خیلی وقتا حس میکنم منم اندازه اونا لاجونم :))
پاسخ:
من از همون اولش بلند نمیشدم :)
منم اصلا جامو نمیدم 
یبار اینکارو کردم یه دست بطری اب معدنی و کیف پول اون یکی دستم گوشی یک عدد کارت شارژ  حالا نه میتونستم تو اون گرما اب بخورم ن میتونستم گوشیو شارژ کنم تا به مامانم زنگ بزنم بیاد دنبالم سر خیابونمون 
علاوه بر همه اینا پام رو چادرم بودو کلا  از سرم افتاد ...
الان پیر زن 90 سالم ببینم پا نمیشم چون همیشه کلی وسیله دارم
پاسخ:
یه سری پیرام هستن میان صاف جلو تو وایمیسن که مثلا تو بلند شی من خیلی اینجور پیرا رو ضایع کردم :)
من 200 ساله ام ببینم پا نمیشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.