جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

و ریاضی که جریان دارد

پنجشنبه, ۲۷ دی

آینده من گره خورد به لبخندهات در گذشته هایی که پر بود از حال خوب. حالا هر وقت به آینده نگاه میکنم بین مشتق ها و انتگرال های گذشته ام گیر میکنم: بین نمودارهای معادلاتَش، بین فرمولهای فیزیکَش بین هندسه ی فضایی چشمهات!

امید من هنوز زنده است یک روزی هم می آید که معادله ی زندگی فقط یک جواب دارد: منتظرَش می مانم و از خدا کمک می خواهم خیلی زیاد.

............................................................................................................................

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۷

نظرات  (۷)

۲۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۱۳ تمنایــ وجــود
جوون بابا کمرم شکست چه قشنگ بود پستت :دی

ریاضی دان کی بودی توووووو
پاسخ:
:)
عمه ات :دی
۲۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۱۹ تمنایــ وجــود
خاک تو سرت
بهییییی من رو عمم غیرت دارمممم رگ گردنم زد بالا خخخ
گراز علی هخخخخخ
پاسخ:
:دی
تو چی میگی این وسط عمه ها خودشون دیگه کنار اومدن!
جان؟ چیزی فرمودی؟
۲۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۳ تمنایــ وجــود
خخخخ فوشای جدیدم اینجوریم فوشمو اول کلمه میزارم یه علی کنارش (گرازعلی )گراز که میدونی چیه؟گراز حیوان است حیوان
پاسخ:
حکمتتو شکر خداا . در و تخته جوره :دی
۲۷ دی ۹۷ ، ۲۲:۰۶ تمنایــ وجــود
گراز علی چیکار به حکمت داری خخخ
پاسخ:
خو همینجور حکمته که موج میزنه بین شما:دی
۲۷ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۴ تمنایــ وجــود
عه من از اسم حکمت خوشم نمیاد خو 
پاسخ:
تو کار  خدا دیگه دخالت نکن
به به چه متنی که همش ریاضی و فیزیک بود.

پاسخ:
ریاضی شیرینه خو! - ممنون:)
۲۹ دی ۹۷ ، ۱۰:۰۴ هیوا جعفری
وای چه آهنگی😍
پاسخ:
محسن نامجو صداش خوبه
آهنگ از آلبوم: از پوست نارنگی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.