جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دست بردار از گذشته ی لعنتی!

چهارشنبه, ۱۶ آبان

دست بردار از یک ثانیه ی پیش، یک دقیقه ی پیش، یک ساعتِ پیش

دست بردار از یک روز پیش، یک ماه پیش

دست بردار از سالی که میگذرد

فقط دست بردار ...

بخاطر یادِ استخوانهای پوسیده زیر خاک

بخاطر من، بخاطر تو، بخاطر همه ی آرمانهای انسانی و انسانهای آرمانی اطرافت

بیا و دست بردار از این بیست سالی که گذشت، فقط همین

میخواهم به آینده نگاه کنم هر چقدر میخواهد تار و نامعلوم باشد. زیر و رو کردن گذشته خسته ام کرده حالا دیگر انتخابم آینده است آینده.

(آپدیت شده در تاریخ 1400.1.20: باز هم شر و وری دیگر از من)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.