جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خالی از دنیا

شنبه, ۱۲ آبان

هر چه بزرگتر شدم دنیا چیزهای بیشتری را از من دریغ کرد احساس میکنم چند سال بعد دنیا دیگر چیزی برای دریغ کردن از من نخواهد داشت دستَش خالیِ خالی می شود. حداقلَش حالا احساسم این است اما خودم هم امیدوارم این حس تغییر کند. راستَش میدانید در بچگی و نوجوانی ام دنیا با فکرهای من میچرخید من فوتبال میکردم و او در گوشه نشسته بود و مرا درون دروازه میدید، سوار دوچرخه ام میشدم و رکاب میزدم و میدیدم که او هم سوار دوچرخه اش میشود و از من جلو میزند یادم هست که به آسمان نگاه میکردیم و ماه همیشه از ما جلوتر بود! همیشه میدیدمَش و او بود که دستم را میگرفت و به کوه میبرد او بود که ترغیبم میکرد به تجربه های جدیدَش، به شعر، به موسیقی، به فوتبال، به کوه، به تو! اما حالا انگار مرا گم کرده است مرا اصلا نمیبیند و میخواهد مرا زیر چرخهایش له کند! از این نمیترسم و حتی آماده ی آن هستم: جنگ با دنیا

عکس نوشت: دوچرخه ی من که عاشقشم و خیلی وقته سوارش نشدم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.