جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اینجوریاست

شنبه, ۲۶ آذر

یکی از بچه ها بعد از چهار سال دیشب تصمیم گرفت برای اولین بار سیستم احضار پرسنل رو به یکی از بیمارا آموزش بده. بیماره ورداشته ساعت 2 نصفه شب زنگو زده که بیاید ماساژم بدین O_o

 

_ جلسه هشتم کلاس زبان یه ارایه هفت دقیقه ای داشت که حین ارایه داشتم سکته میکردم. هر چند استاد گفت اشکال نداره و اینا ولی خودم از خودم راضی نیستم.

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۶

نظرات  (۴)

چه بیمار بیماری :)
الکی گفتم شاید بنده خدا مشکل داشته
تست سیستم رو انجام داده در واقع :)
ارائه‌ها همیشه اونجوریه، منم فردا ارائه دارم و الان از استرس نمی تونم ادامه اسلایدا رو درست کنم
نمی دونم بالاخره فردا تعطیله یا تعطیلی کنسله :/
پاسخ:
آخه یکی دوبار که نبود تا صب با این زنگه ور میرفت D:
جدا از شوخی بنظرم مشکل روانی هم داشت.
- ده دیقه قبلش مثه بلبل میگفتم اما حین ارایه استرسم زیاد شد. باز خوبه خدا رو شکر تونستم تا آخر متنم رو ارایه بدم. استادم گفت اگه استرستو بتونی کم کنی از اینم بهتر میشه. وقتشه جلو آینه با خودم حرف یزنم :دی

استرس زندگی نذاشته دیگه :/
در حالی که آدم نشسته یه جا، یهو یه طوری میشه که انسان های نخستین فقط وقتی خرس گریزلی دنبالشون میکرد اونطوری میشدن :)
پاسخ:
یکم کمتر خجالتی بودم الان ده هیچ جلو بود. انگار هر کاری رو باید دو برابر تلاش کرد
چه بیمار بیماری اصن😅
پاسخ:
میبینی با کیا سر و کله میزنیم D:
ماساژ؟
میگفتید هپی ماساژ نمیخوای؟
😁
پاسخ:
بقول یکی از بچه ها، تو خانه محل سگ بهشان نمیذارن میان اینجا ماساژ سوئدی میخان
- هپی ماساز چیزه؟ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.