جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تا چی پیش بیاد

دوشنبه, ۱۷ آبان

چرا هیچی نمیگید؟ هیچی نمینویسید؟منم خیلی حرفها دارم ولی همین که میام بنویسم یا با کسی حرف بزنم یه مکث میکنم و میبینم هیچ حرفی ندارم! کاش میشد وقتی مُردیم خودکار یه پست اینجا بزنن که مُردیم؛ این از دغدغه های مهم منه و این عذاب مرور خاطره ها رو دوست دارم و دیدن گذر عمر از همه چیز ناراحت کننده تره؛ چه ذوق هایی که از ما کنده نشد. خب بله البته که طبیعیه بزرگ شدیم و الان خیلی غریزی تر رفتار می کنیم ولی من دلم تنگ همه ی اون به بطالت گذشتنهای سه ماهه تابستونه، اون هیچی نداشتن و فیفا بازی کردن، کُت نداشتن، کفش نداشتن ... دوست ندارم شنبه دوباره شما رو ببینم. من دلم تنگ تنهاییمه، دلم تنگ تاریخ خوندن زیر بارون رو چارتا موزاییکِ حیاطه. همیشه اینطوری بوده من دوست کسایی میشم که هیچ دوستی ندارن و این روزا همه یه کتگوریِ بلندی از دوست ها دارن: یکی مختص خرید، یکی برای حل تمرین، یکی برای کافه رفتن، یکی برای بغل کردن، یکی برای بوس، یکی برای .... همه چی نصفه نیمه اس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۷

نظرات  (۴)

آره کاش میشد برگشت به دوران مدرسه. خیلی دلم تنگ اون روزها شده.
من هیچ دوستی ندارم. حتی یک دوست برای بوسیدن و بوسیده شدن.
🤦‍♂️
پاسخ:
:(
۱۸ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۷ محسن رحمانی
سلام دادا خوبی؟
چه خبرا؟
پاسخ:
سلام محسن. خوبم ممنون :)
عه، تاریخ خوندن دوران مدرسه رو میگید؟ :))
من داشتم به این فکر میکردم که توی این دوره ی داغون، چقدر اراده زیادی باید داشت که به عنوان مطالعه آزاد نشست تاریخ خوند :)
پاسخ:
آره =))
تاریخ جنگهای جهانی رو علاقه دارم
فکنم اینجا
هیچکدوممون دوستی نداریم:):
پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.