جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مرور گذشته

چهارشنبه, ۵ آبان

داشتم یه نگاهی به پست های قدیم وبلاگم مینداختم دیدم چقدر دری وری میگفتم یا مینوشتم :) ... حالا یه پیام دارم برای اون آدم گذشته:

الان یکی از ترسام اینه نکنه چند سال بعدم که بیام پستای الانمو نگاه کنم همین حسو داشته باشم. البته در حال حاضر نسبت به این موضوع خوشبینم!

میون ما یه دیواره
منم از جنس دیوارم
تو از بیراهه می‌ترسی
من از بیراهه بیزارم

#پدرام_پاریزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۵

نظرات  (۳)

اینکه قبلا به نظرتون چقدر چرت مینوشتین یعنی پیشرفت کردین دیگه :)
تازه باید خوشحال باشین :)
۰۵ آبان ۰۰ ، ۱۶:۰۲ دچارِ فیش‌نگار
https://fiish.blog.ir/post/763
سلام.
این جای خوشحالی داره. چون نشون میده که امروزت با دیروزت فرق کرده و پیشرفت خوبی داشتی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.