جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دوام بیاورید

يكشنبه, ۱۷ مرداد

کار دانشجویی رفتنم یک حرکت اشتباه بود.

چطور میشود ادامه داد وقتی فکر میکنی همه ی چیزهای اطرافت اشتباه است؟ آدمهای اشتباه، کارهای اشتباه، زمانهای اشتباه. چطور میشود؟ سوال این روزهایم اینها هستند. نکند همه زندگیم را در تظاهر میگذرانم؟ تظاهر به مشتاق بودن. نکند خوابم و دارم تلاش میکنم بیدارم شوم؟ خسته ام و میخواهم بروم بیشتر از هر زمان دیگری. راه نجاتم را در رفتن دیده ام؛ دل کندن از این خانه و شهر ... احساس میکنم همه ی اشکهای این سالهایم خون شده و در رگهایم ریخته؛ همه سلولهایم با اشکهایم دوام آورده اند و زنده مانده اند؛ همه این سالها ... من به آنها مدیونم، به تک تک سلولهایم. دیشب اما اشکهایم خون نشدند. در همه سلولهایم غم را احساس کردم. هیچ چیز نمیبینم. نه نوری. نه گرمایی. همه چیز یخ زده ... فکر میکنم همه ما راه را اشتباه آمده ایم.

راه نجات طولانی است کاش طاقت بیاورم؛

ای باقی مانده ی امیدهایم، سلولهایم،

دوام بیاورید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۷

نظرات  (۱)

من که کلاً فکر می کنم اشتباه شده آفریده شدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.