جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

به قرمزی پاییز

پنجشنبه, ۲۹ آبان

داغ جوون دیده پرپر منم

مسلخ سروای تناور منم

باغ گل بی برو بی برگ من

غربت آهوی جوون مرگ من

ناجی باغ گل بی برگ کو

ضامن آهوی جوون مرگ کو

تا میری آتیش بکشی غماتو

پیرهن عثمون میکنن صداتو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹

نظرات  (۵)

اونجا که میگه از من و از غیرتم ای همنفس گریه به خاک پدری موند و بس
یاد اون شعر حامد عسکری می‌افتم که میگه:
همیشه زخم بر زخمم، همیشه رنج بر رنجم
به خون آغشته‌ام، آشفته‌ام، ایرانم انگاری...
هشتگ مظلوم وطن
+سلام
پاسخ:
من اونجاشو دوست دارم که میگه:
"تا میری آتیش بکشی غماتو / پیرهن عثمون میکنن صداتو"
- انگار قشنگ از یه پاییز قرمز میگه!
قالب جدید مبارک و این صوبتا :)
پاسخ:
ممنون که ^_^
ما به آبان پر از حادثه مثل فروردین و اردیبهشت و خرداد و تیر و مرداد و شهریور و مهر و آذر و دی و بهمن و اسفند پر از حادثه، و به پاییز قرمز مثل بهار و تابستون و زمستون قرمز متاسفانه عادت کردیم :/
پاسخ:
پس به قول چاوشی در ترک "او" لعنت به او که "پهلوی خلق میشکند دم به دم بعد (هه!) نمازی کند" 
با همون "هه!" های معروف چاوشی طور خوانده شود :)
یه اعتراف کنم اینکه تا الان بیشتر آهنگ‌هایی که از چاووشی گوش دادم به خاطر این بوده که معرفی کردی یا ازش حرف زدی و رفتم گوش کردم ببینم چی میگه!

+
باز بگیرد خود آن آه دل مردمان خود...
و سر بزند آن که را خون خلایق مکید
رو مثل بیشتر شعرهای این آهنگ دوست داشتم!
پاسخ:
تو این بازار موسیقی ای که میبینیم، قطعا ارزش شنیدن دارن کاراش.
واقعا تنظیم این قطعه فوق العاده است مخصوصا اون جا که به بعد ((دختر شاه پریونو بردن)) صدای کل کشیدن میاد.
پاسخ:
قشنگ یاغی تباریه :)
کاش بیشتر با هم کار کنن: چاوشی و علی اکبر یا غی تبار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.