جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

« غریب اگر نیست، غریب وار هست »

جوان خام!

روز جهانی کارگر
روز ملی آزادسازی خرمشهر
روز جهانی مبارزه با کار کودکان
روز جهانی نوجوان
۲۵ آبان و ...
بهونه‌های زیادی هست که آدم تو رو فراموش نکنه.

------------------------------------------
شروع در تاریخ 97.3.31
جذامیان دلم پیرند
و دست های تو اکسیرند
-------------------------------------------
24 . 23 . 22 . 21 . 20 . 19 . 18 . 17 .
16 . 15 . 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 (مهر)
------------------------------------------
(۴ نفر به صورت خاموش سایت را دنبال کرده‌اند)
* لطفا وبلاگ من را به صورت «خاموش» دنبال نکنید!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کنترل بیرونی

چهارشنبه, ۱۰ مهر

چند وقتی هست که دوباره باشگاه میرم و خب مجبوری که با آشنا و ناآشنا در حد یه سلام خسته نباشی در ارتباط باشی و ممکنه بعد از چند وقت با این آدما دوست بشی. البته که من هیچ آشنایی اونجا ندارم. دیشب باشگاه خلوت بود بین ستها گوشه باشگاه نشسته بودم داشتم استراحت میکردم طول روزم برام خسته کننده بود:

راستی هدف زندگیت چیه؟

- فکر نکنم هدف زندگیم به تو ربطی داشته باشه

[بنظر میومد نمیدونه چی بگه و با تعجب گفت]: هدف زندگیت به من ربطی نداره؟!!

- با خودت فکر کن ببین ربط داره یا نه

فکر نمیکردم اینقدر بی ادب باشی!

- باشه من بی ادب

[با خنده ی مجبورواری گفت]: خدایی ریدم تو اون دانشگاهی که میری :)

- این الان تعریف (و تمجید) بود دیگه؟  

آره آره

[- پس عن منم روش!]

فکر نکنم این آدمی که من دورا دور شناختم تا حالا درباره ی هدف زندگی خودش فکر کرده باشه یکم شبیه خودشون نباشی فکر میکنن از مریخ اومدی. آخه چه دلیلی داره من بخوام هدف زندگیمو برای تو بگم وقتی هیچ تاثیری توش نداری. حالا کل رفتارای تعجب آور من مثلا چی بود: آخر تمرین معمولا تو بوفه دو سه صفحه از کتاب "روز و شب یوسف" رو میخونم و با کسیم خیلی پیش نمیاد درباره ی موضوعی حرف بزنم یا صمیمی بشم همین.

 

دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۰

نظرات  (۵)

مردم جالبی هستیم. بیشتر از اینکه سرمون تو زندگی خودمون باشه سرمون تو ک...ن مردمه.

پاسخ:
بنظرم بجا "جالب" باید یه چیز دیگه پیدا کنیم!

همینطوره. جالب به درد نمیخوره.

پاسخ:
میگم :)

ولا خیلی وقته دیگه به آدم ها نمیگم هدفت چیه ، چی قراره بکنی ، چی قرار بشی ولش میکنم به امون خودش . چیزی که به دیگران مربوطه پس به من مربوط نیس .

پاسخ:
بنظرم که کار درستی میکنی
۱۲ مهر ۹۸ ، ۱۶:۳۶ عَلیرِضا ‌‌

منم هی میخوام توی نظر دادنا دخالت نکنم نمیشه که :|

- اینترو اینجانب!

پاسخ:
راحت باش دادش دخالت کن غمتم نباشه
- از این آهنگش خیلی خوشم اومد :|
۱۲ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۷ عَلیرِضا ‌‌

به به درود پروردگار بر تو

پاسخ:
درود یوزارسیف هم بر تو باد ای جِوان ایرانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.